Últimas novas

LISTADO DEFINITIVO FONDOLIBROS ALUMNOS DE 3º E 4º DE PRIMARIA CURSO 2019-2020

CONSULTAR LISTADO ADMITIDOS

CONSULTAR LISTADO EXCLUIDOS

 

INICIO DO CURSO 2019-2020


O vindeiro curso escolar iniciarase o mércores, 11 de setembro, coa presentación do alumnado segundo o seguinte horario:
- As 10 h .- 5º e 6º de Primaria
- As 10,45 h .- 3º e 4º de Primaria
- As 11,30 h .- 1º e 2º de Primaria
- As 12 h .- Educación Infantil.
Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,… Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

 

LISTADO PROVISIONAL FONDOLIBROS CURSO 2019-2020

Axúntase listado provisional fondolibros. O listado definitivo publicarase o día 5 ás 14 horas.

Para ver listaxes adxudicacións provisionais de libros en en PDf prema aquí

Para ver listado alumnos exluídos prema aquí

Prazo de reclamacións: días 2e 3 de xullo 2019 .

 

LISTADO DEFINITIVO FONDOLIBROS ALUMNOS DE 3º E 4º DE PRIMARIA CURSO 2018-2019

CONSULTAR LISTADO

 

 

INICIO DO CURSO 2018-2019

O vindeiro curso escolar iniciarase o mércores, 12 de setembro,

coa presentación dos alumnos segundo o seguinte horario:
- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)
- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)
- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)
- As 12 h .- Educación Infantil.
Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,…

Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

 

Inicio do curso

Remate

Nadal

Semana Santa

Entroido

Día do Ensino

12 de setembro

21 de xuño

24 /12 – 7/01
ambos os dous inclusive

15  ao 22 de abril 2019 ambos os dous inclusive

4,5 e 6  de marzo de 2019

7 de decembro de 2018

 

 

 

 

 

ENTREGA VALES LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019 ALUMNOS DE 1ºe 2º de Primaria e AXUDA MATERIAL 1º,2º,3º,4º,5ºE 6º de Primaria.
Os vales entregaranse o días 4, 5 e 6 de xullo de 2018 en horario de 10 a 13,45. Os vales que non sexan recollidos nestas datas serán entregados a partir do 1 de setembro. Para recoller o vale e imprescindible a presenza do pai, nai ou titor legal ao obxecto de asinar o recibín do vale. En caso de ter que enviar a outra persoa debe aportar autorización escrita figurando nome, apelidos e DNI da persoa que autoriza e do autorizado.
FONDO SOLIDARIO 3º e 4º de primaria ( PRÉSTAMO LIBROS DE TEXTO)
 Publicación de listaxes provisionais: Luns 3 de xullo
 Prazo de reclamacións: días 4 e 5 de xullo
 Publicación de listaxes definitivas: día 6 de xullo.
 Entrega de libros aos alumnos primeiros días de clase do mes de setembro na aula.
RECOLLIDA DE LIBROS DE PRÉSTAMO DE  3º e 4º DE PRIMARIA
Serán entregadas na aula aos titores dos alumnos os días 19 e 20 de xuño . A non devolución de todos ou parte dos libros asinados a cada alumno ou a devolución en mal estado dos mesmos suporá o decaemento no dereito a préstamo de libros para o vindeiro curso.
ENTREGA CUALIFICACIÓNS
Ás notas entregaranse o día 21 de xuño de 2018 ás 13,40 horas nas aulas. Os pais, nais ou titores legais poden acceder ás aulas a esa hora.
ENTREGA DOCUMENTACIÓN ALUMNOS DE 6º A e B ( PRIMARIA)
Os alumnos de 6º recollerán a documentación para entregar no IES no que se matriculen o día 28 de xuño ás 12,30 horas na súa aula. Deben ser acompañados polo pai, nai ou titor.

 

07/07/2017

LISTADO DEFINITIVO FONDOLIBROS 2017-2018

Axúntase listado definitivo fondolibros.

Para ver listaxes adxudicacións definitivas de libros en PDf prema aquí

Para ver listado alumnos exluídos prema aquí

INICIO DO CURSO 2017-2018

Inicio do curso

Remate

Nadal

Semana Santa

Entroido

Día do Ensino

11 de setembro

21 de xuño

22 /12 – 7/01

ambos os dous inclusive

24 de marzo ao 2 de abril 2018 ambos os dous inclusive

12,13 e 14 de febreiro de 2018

31 de outubro de 2017

 

 

 

 

 

O vindeiro curso escolar 2017-2018 iniciarase o luns, 11 de setembro, coa presentación dos alumnos segundo o seguinte horario:

- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)

- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)

- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)

- As 12 h .- Educación Infantil.

Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,… Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

 

03/07/2017

LISTADO PROVISIONAL FONDOLIBROS

Axúntase listado provisional fondolibros. O listado definitivo publicarase o día 7.

Para ver listaxes adxudicacións provisionais de libros en en PDf prema aquí

Para ver listado alumnos exluídos prema aquí

Prazo de reclamacións: días 4,5 e 6 de xullo.

 

 

 

11/07/2016

LISTADO DEFINITIVO FONDOLIBROS ALUMNOS DE 3º E 4º DE PRIMARIA

Alumnos con relación de libros manuscrito son exemplares que mercará o Centro e se entregarán en setembro.

Alumnos sin libros de texto adxudicados. Aínda que os solicitaron non recibirán libros ao superar a renda establecida.

PÁXINA 1 ( 3º PRIMARIA)

PÁXINA 2 ( 3º PRIMARIA)

PÁXINA 3 (3º PRIMARIA)

PÁXINA 4 ( 3º PRIMARIA)

PÁXINA 5 (3º e 4 º PRIMARIA)

PÁXINA 6 ( 4 º PRIMARIA)

PÁXINA 7 ( 4 º PRIMARIA)

PÁXINA 8 ( 4 º PRIMARIA)

 

LISTADO PROVISIONAL FONDOLIBROS

Axúntase listado actualización fondolibros. Listado definitivo publicarase o día 11.

Os alumnos que figuran no listado sin libros adxudicados coidamos que terán catro libros. A razón de non figurar é que o centro non dispón no fondo destes libros polo que será preciso que o Centro os merque para entregalis en setembro.

Para ver listaxes provisionais en PDf prema aquí

 

 

06/07/2016

PRÉSTAMO DE LIBROS ALUMNOS DE 3º E 4º DE PRIMARIA. LISTAXE4S PROVISIONAIS.

Xa detectamos un bo número de erros fundamentalmente no alumnado de 4º de primaria que non figura no listado e tería dereito. Iremos actualizando as listaxes .

Para ver listaxes provisionais en PDf prema aquí

Previsión de listaxes definitivas Luns 11 de Xullo.

 

 

INICIO DO CURSO 2016-2017


Inicio do curso

Remate

Nadal

Semana Santa

Entroido

Día do Ensino

12 de setembro

23 de xuño

22 /12 – 8/01
ambos os dous inclusive

10 ao 17 abril 2017 ambos os dous inclusive

27 e 28 de febreiro e 1 de marzo 2017

31 de outubro de 2016

O vindeiro curso escolar iniciarase o luns, 12 de setembro, coa presentación dos alumnos segundo o seguinte horario:
- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)
- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)
- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)
- As 12 h .- Educación Infantil.
Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,… Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

 

Calendario de admisión e matrícula para o curso escolar 2016/2017

Para o curso escolar 2016/2017 os prazos para admisión e matriculación do alumnado, son os seguintes:

POSTOS ESCOLARES VACANTES
• Data do sorteo público a efectos de desempate: 25 de febreiro.
• Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

NOVO ALUMNADO PARA CURSO 2016-2017

• O alumnado que pretenda matricularse por 1ª vez neste Centro para o curso 2016-2017 (Educación Infantil de 3 anos e novos/as alumnos/as de E. Infantil e Primaria) deberá solicitar praza entre o día 1 e 29 de marzo, ambos os dous inclusive. Do 19 ao 28 de marzo ( ambos inclusive) o centro permanece cerrado por vacacións.
• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

NOTA IMPORTANTE
A FINALIZACIÓN DO PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2016/2017 FINALIZA O MARTES DÍA 29 DE MARZO ÁS 14 HORAS.


• Publicación das listaxes provisionáis de admitidos e non admitidos: 24 de abril.
• Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos: 14 de maio.
• Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20 - 30 de xuño.

NOTA IMPORTANTE:
A ENTREGA DE SOLICITUDES DEBE FACERSE EN HORARÍO DE SECRETARÍA QUE FIGURA NO TABOEIRO DE ANUNCIOS.

PRAZAS OFERTADAS

50 en 4º de Educación infantil

6 en 4º de primaria

2 en 5º de primaria

 

 

 

INICIO DO CURSO 2015-2016


O vindeiro curso escolar iniciarase o xoves, 10 de setembro, coa presentación dos alumnos segundo o seguinte horario:
- As 10 h .- (5º e 6º de Primaria)
- As 10,45 h .- (3º e 4º de Primaria)
- As 11,30 h .- (1º e 2º de Primaria)
- As 12 h .- Educación Infantil.
Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,… Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

01/09/2015

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR ALUMNOS DE PRIMARIA ( 1º a 6º)

Prazo presentación solicitudes do 2 de setembro ao 1 de outubro 2015
Cuantía da axuda 50€
Requisito: Ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400€
Recollida de impresos de solicitude en conserxería ou secretaría do Centro, D.O.G. ou páxina da Consellería de Educación.
Presentación solicitude e documentación na Secretaría do Centro en horarío de Secretaría. Ata o día 9 de setembro inclusive o horario de secretaría será o do pasado curso escolar. A partir do día 10 entra en vigor o horario de Secretaría do novo curso. Os días 2 e 8 de setembro, por Claustro de profesores, non se recollerán solicitudes de 10 a 12,30  horas aproximadamente.

O director

Manuel Núñez

 

LISTA DEFINITIVA PRESTAMO LIBROS DE 3º CURSO. 15/07/2015.

Páxina 1 de 4

Páxina 2 de 4

Páxina 3 de 4

Páxina 4 de 4

 

LISTA PROVISIONAL PRESTAMO LIBROS DE 3º CURSO.

Páxina 1 de 4

Páxina 2 de 4

Páxina 3 de 4

Páxina 4 de 4

 

LISTA DEFINITIVAS ADMISION DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O ANO: 2015/2016

4º Educación infantil ( 3 anos) ADMITIDOS

4º Educación infantil ( 3 anos) NON ADMITIDOS

1º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

 

LISTA PROVISIONAL ADMISION DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O ANO: 2015/2016

4º Educación infantil ( 3 anos) ADMITIDOS

4º Educación infantil ( 3 anos) NON ADMITIDOS

1º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

4º Educación infantil (Xornada continua)
ADMISION DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O ANO: 2014/2015


1 Landeira Uriz, Derec
2 López Martínez, Benjamín
3 López Quiroga, Lucía
4 López Fernández, Iker
5 Maira Malumbres, Ariana
6 Marcos Freije, Asier ...
7 Méndez Gómez, Lola
8 Miñones Salgado, Mayra
9 Ortega Tato, Iago
10 Oyebola, Esther Funmilayo
11 Pereira Trigo, David
12 Pérez Paz, Carla
13 Real Núñez, Iago
14 Rico Giz, Alicia
15 Rico Giz, Noa
16 Rivas Gil, Marco Antonio
17 Rodrigues De Toledo, Julia
18 Rodríguez López, Nicolás
19 Rodríguez Pardiñas, Lucía
20 Rodríguez Campos, Ángel Salvador
21 Sánchez Lamas, Carla
22 Veiga Riguera, Zoe
23 Vigo Miragaya, Iker
24 Villar Buján, Aroha
25 Villariño Vázquez, Ainara
26 Abel García, Ángela
27 Alonso Penelas, Brais
28 Ares Rubinos, Martina
29 Arias Rouco, África
30 Arias Teijeiro, María
31 Barreiro Casal, Xoel
32 Bermejo Rodríguez, Andrés
33 Cortiñas Barrul, Ana
34 Díaz Planet, Aaron
35 Enriquez Lamela, Álvaro
36 Es Said Cruces, Yasmina
37 Escamilla Vicente, Bruno
38 Fernández López, Ilia Gabriela
39 Fernández Lorido, Valeria
40 Fernández Abel, Adrián
41 Folgueira Martínez, Damián
42 García Otero, Saul
43 García Sancosmed, Zoe
44 García Álvarez, Martín
45 García García, Adrián
46 González Alves, Francisco Javier
47 González González, Adrián
48 Iglesias Álvarez, Carlos

O Director
Manuel Núñez López
En Lugo, a 23 de abril de 2014

6º Educación infantil (Xornada continua)
ADMISION DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O ANO: 2014/2015


1 Graña Moreno, Yaiza

O Director
Manuel Núñez López
En Lugo, a 23 de abril de 2014

5º Educación primaria (Xornada continua)
ADMISION DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O ANO: 2014/2015


1 Llacer Paris, Iker
2 Barrul Barrul, Roberto

O Director
Manuel Núñez López
En Lugo, a 23 de abril de 2014

------------------------------------------

INICIO DO CURSO 2013-2014

O vindeiro curso escolar iniciarase o mércores, 11 de setembro, coa presentación dos alumnos segundo o seguinte horario:
- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)
- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)
- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)
- As 12 h .- Educación Infantil.
Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,… Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

 

AXUDAS NECESIDADES DE APOIO EDUCATIVO

No BOE do 19 de agosto de 2013 sae publicada a convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.
O prazo de presentación remata o 30 de setembro.

Admisión alumnos 2013-2014

Relación DEFINITIVA de alumnos admitidos e non admitidos para o curso 2013-2014.

Data de publicación 28-05-2013

As únicas variacións que se produciron con relación ás listaxes provisionais refírense a infantil 3 anos.

Infantil 3 anos

Infantil 5 anos

2º de primaria

3º de primaria

5º de primaria

 

Vacantes de alumnado

En coherencia co establecido no artigo 3 da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas do 2.º diclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, vista a proposta efectuada por Vde., determínase que o número de postos escolares vacantes do seu centro, incluídos os reservados para o alumnado con necesidades específicas de apoio ao que se alude no partado 2 do mencionado artigo, é o seguinte:

Educación Infantil

Vacantes

4.º de Educación Infantil(3 anos)

50

5.º de Educación Infantil(4 anos)

0

6.º de Educación Infantil(5 anos)

1

Educación Primaria

 

Vacantes

1.º de Educación Primaria

2

2.º de Educación Primaria

2

3.º de Educación Primaria

4

4.º de Educación Primaria

 

0

5.º de Educación Primaria

5

6.º de Educación Primaria

 

2

 

Actividades de formación en lingua inglesa

Orde do 18 de marzo de 2013 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2013, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva

 Calendario de admisión e matrícula para o curso escolar 2013/2014

Para o curso escolar 2013/2014 os prazos para admisión e  matriculación do alumnado, son os seguintes:

ALUMNADO XA MATRICULADO NO CENTRO

  • Reserva de praza no centro de adscrición: 18 - 22 de marzo.

POSTOS ESCOLARES VACANTES

  • Data do sorteo público a efectos de desempate:  2 de abril.

  • Publicación de postos escolares vacantes: 4 de abril.

 

NOVO ALUMNADO PARA CURSO 2013-2014

  • Presentación da solicitude de admisión: 5 - 17 de abril.

  • Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 22 de abril – 3 de maio.

  • Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: até 10 de maio.

  • Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos: antes do 31 de maio.

  • Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20 - 30 de xuño.

SECCIÓNS BILINGÜES

Concedidas as Seccións Bilingües para 3º e 4º de primaria.Iniciaránse este curso escolar na area de plástica

INICIO DO CURSO 2012-2013

O vindeiro curso escolar iniciarase o mércores, 12 de setembro, coa presentación dos alumnos segundo o seguinte horario:
- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)
- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)
- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)
- As 12 h .- Educación Infantil.
Os alumnos poden/deben ser acompañados polos seus pais,nais,… Rematada a presentación os alumnos regresarán aos seus domicilios.

ENTREGA VALES PARA LIBROS DE TEXTO CURSO 2012-2013
ALUMNOS DE 1º,2º,3º,4º,5º e 6º de Primaria (Todos os libros)

Os vales entregaranse os días 5 e 6 de xullo de 2012 en horario de 10 a 13,30. Os vales que non sexan recollidos nestas datas serán entregados a partir do 1 de setembro. Para recoller o vale e imprescindible a presenza do pai, nai ou titor legal ao obxecto de asinar o recibín do vale. En caso de ter que enviar a outra persoa debe aportar autorización escrita figurando nome, apelidos e DNI da persoa que autoriza e do autorizado.

 

Gratuidade (vales) para libros de texto: Curso 2012/2013

Requisitos
1. Ser pai/nai/titor ou titora legal do alumnado matriculado en educación primaria ou educación especial, nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia durante o curso escolar 2012/2013, e non repetir curso neste ano académico. Non obstante, o alumnado que repita 1º ou 2º de educación primaria poderá solicitar a axuda, xa que neste ciclo emprégase material que non pode ser reutilizado.
2. Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario, recollidas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
3. Para o alumnado de educación primaria ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 9.000 euros. Para a determinación da renda per cápita familiar terase en conta o disposto no artigo 6 da orde de convocatoria.

Lugar de presentación.

As solicitudes, segundo o anexo I á orde de convocatoria, entregaranse nos centros docentes nos que estea matriculado o alumnado.
Presentarase unha solicitude por cada alumno ou alumna, de xeito que se un solicitante ten varios fillos ou fillas matriculados nas ensinanzas obxecto da convocatoria, deberá presentar unha solicitude para cada un deles, xa sexa no mesmo ou en distinto centro.
As axudas serán solicitadas polos pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado. Por cada alumno ou alumna só se concederá unha axuda, con independencia de que puidera estar escolarizado en dous ou máis centros sostidos con fondos públicos no curso escolar 2012/2013.

Prazo de presentación.

O prazo de presentación de instancias será o seguinte:

  • Para o alumnado de educación primaria e educación especial: do 2 de xuño ao 2 de xullo de 2012, ambos inclusive. Por razóns organizativas do centro pregamos que realizan preferentemente as solicitudes entre o 5 e o 21 de xuño.
  • Comunicaremos por circular informativa as datas e horario de recollida dos vales.

Horario secretaría:

  • Luns de 9,55 a 10,50 h
  • Martes  13.05 a 14
  • Mércores de 9 a 9,55 h
  • Xoves de 9,55 a 10,50 h
  • Venres de 9 a 9,55 h

 

Axudas para libros e material escolar para o vindeiro curso 2012 / 2013

Desde a Concellería de Educación comunícase que as axudas para libros e material escolar para o vindeiro curso 2012 / 2013 convocaranse un ano máis. A data para solicitar estas axudas será no mes de xuño, á espera da publicación no DOG das bases que rexen esta convocatoria, polo que non se pode precisar o día inicial para solicitalas. O prazo de solicitude será de 20 días naturais desde a publicación no DOG desta convocatoria.

Para máis información, poden consultar no teléfono de información do Concello de Lugo, 010, ou 982. 297 350.

 

INICIO CURSO ESCOLAR 2011 - 2012

O vindeiro luns,12 de setembro, inícianse as clases coa presentación de alumnos no seguinte horario:

- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)

- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)

- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)

- As 12 h .- Educación Infantil.

Unha vez rematada a presentación os alumnos voltarán aos seus domicilios. É importante que os nenos veñan acompañados polos seus pais,nais....

 

CONCESIÓN DO PROXECTO ABALAR

Ao CEIP Menéndez Pelayo adxudicóuselle o Proxecto Abalar para a implantación das novas tecnoloxias (TIC) para o curso 2011-2012.Este proxecto iniciarase este curso en quinto de primaria e o vindeiro en sexto.

 

Bolsas Escolares para Infantil

Desde a Concellería de Educación do Concello de Lugo, comuinican que no mes de xullo, aproximadamente na segunda semana, procederáse á convocatoria de bolsas escolares de axuda para Educación Infantil para o curso escolar 2011-2012.

 

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Solicitudes e información sobre a documentación necesaria na dirección do Centro

ENTREGA VALES PARA LIBROS DE TEXTO CURSO 2011-2012

Os vales entregaranse os días 4,5 e 6 de xullo de 2011 en horario de 10 a 13,30.Os vales que non sexan recollidos nestas datas serán entregados a partir do 1 de setembro.Para recoller o vale e imprescindible a presenza do pai,nai ou titor legal ao obxecto de asinar o recibín do vale

ENTREGA CUALIFICACIÓNS

Ás notas entregaranse o día 22 de xuño de 2011 ás 13,40 horas nas aulas.Os pais, náis ou titores legais poden acceder ás aulas a esa hora

ENTREGA DOCUMENTACIÓN ALUMNOS DE 6º A e B

Os alumnos de 6º recollerán a documentación para entregar no IES no que se matriculen o día 28 ás 12,30 horas na súa aula.Poden ser acompañados polo pai,nai ou titor.

PLAN DE MELLORA DA BIBLIOTECA ESCOLAR

Ao CEIP Menéndez Pelayo adxudicóuselle o Plan de mellora da biblioteca escolar para o curso 2011-2012.

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO ALUMNOS DE PRIMARIA

Dende o día 1 ata o 30 de xuño de 2011 poden solicitar axudas para a adquisición de libros de texto para alumnos de primaria. Máis información na secretaría do Centro.

INICIO CURSO ESCOLAR 2010 - 2011

O vindeiro venres,10 de setembro, inícianse as clases coa presentación de alumnos no seguinte horario:

- As 10 h .- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º)

- As 10,45 h .- 2 º Ciclo de Primaria (3º e 4º)

- As 11,30 h .- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º)

- As 12 h .- Educación Infantil.

--------------------------

NOTA INFORMATIVA CURSO 2010-2011

Convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto que cambian de idioma para os alumnos de 3º e 4º de primaria

Requisitos

  • Estar matriculado en 3º ou 4º de educación primaria ou en 1º, 2º, 3º ou 4º de educación secundaria obrigatoria nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia, durante o curso escolar 2010/2011.
  • Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario, recollidas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
  • Ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 9.000 euros. Para a determinación da renda per cápita familiar terase en conta o disposto no artigo 6 desta orde.

Lugar e prazo de presentación

1. As solicitudes, segundo o anexo I á presente orde, entregaranse nos centros docentes nos que estea matriculado o alumnado. Presentarase unha solicitude por alumno/a matriculado/a, polo que se un solicitante ten varios fillos matriculados nas ensinanzas e cursos obxecto da convocatoria, xa sexa no mesmo ou en distinto centro, deberá presentar unha solicitude  por cada un deles.

2. As axudas serán solicitadas polos pais, as nais, os titores ou os representantes legais do alumnado.

3. O prazo de presentación de instancias será do 1 ao 30  setembro de 2010, ambos inclusive.

 Contías das axudas

  • Familias monoparentais:
  • Renda per cápita familiar ata 6.000,00 €:  25 € por libro.
  • Renda per cápita familiar desde 6.000,01 ata 9.000,00 €: 15 € por libro.
  • Resto das familias:
  • Renda per cápita familiar ata 5.400,00 €: 25 € por libro.
  • Renda per cápita familiar desde 5.400,01 € ata 9.000,00 €: 15 € por libro.

 

--------------------------------

 

CONSTITUIDO O V GOBERNO MUNICIPAL INFANTIL

12 DE DECEMBRO DE 2007

Para ler a noticia pincha aqui.

 

DÍA : XOVES 3 DE NOVEMBRO DE 2006 HORA : 12,10 h.

•  Si o tempo o permite a degustación de castañas farase no patio superior, de non ser posible utilizarase a pista cuberta.

•  Cada alumno virá provisto dun cucurucho para recoller as castañas.

•  Cada clase baixará ó patio a súa papeleira para evitar, na medida do posible, que se ensucien as instalacións.

•  As castañas serán repartidas polos profesores colaboradores e os alumnos de sexto.

•  A festa remata ás 13,50 horas.

 

Alumnos do Menéndez Pelayo preguntan ó Alcalde de Lugo

Para ver as fotos pincha aqui.

Os alumnos Yolanda Vales, Simón Cuba,Iziar e Venus entrevistaron ó Alcalde de lugo, Xosé López Orozco,nos micrófonos da emisora Punto Radio FM. A entrevista foi emitida o lúns 6 de marzo ás 19,30 horas.

Almorzos saudables

Para ver as fotos pincha aqui.

Os días 7 e 8 de febreiro de 2006 celebráronse na biblioteca do centro os almorzos saudables por iniciativa e co patrocinio do Concello de Lugo.

Ademáis de almorzar dun xeito saudable os alumnos recibiron da concelleira de Participación Ciudadá, Servicios Xerais e Sanidade Dª Luisa Zarzuela o primeiro videoxogo de Cunquín, que fai fincapé na necesidade de aprender a almorzar dunha forma equilibrada e saudable.

Toman posesión os membros do III Goberno Infantil 2005-2006

Para ver as fotos pincha aqui.

O Salón de Plenos do Concello de Lugo acolleu esta mañá a sesión de investidura dos membros do III Goberno Infantil no que figuran 22 Concelleiros e no que foron elexidos un Alcalde e unha Alcaldesa.

O acto deu comezo ás once da mañá e estivo presidido polo Alcalde da cidade, José López Orozco. Tamén asistiron o Subdelegado do Goberno, Jesús Otero; o Inspector Xefe de Educación, Luis Álvarez Martínez, e cinco Concelleiros do equipo de Goberno.

Neste goberno participan os colexios Menéndez Pelayo, Quiroga Ballesteros, Paradai e Galén, quenes, tras presentar os seus traballos, escolleron por votación ós representantes de cada Concellería.

Como Alcalde y Alcaldesa actuarán Yolanda Vales Gómez e Simón Cuba López, respectivamente, que o farán de xeito indistinto e se alternarán no cargo.

Tras a toma de posición dos ediles infatís, Simón Cuba leu o manifesto de constitución no que se comprometeron a velar polos intereses dos lucenses máis pequenos.

O Alcalde, José López Orozco, animou ós rapaces e rapazas na labor que lles espera ó fronte do Goberno Infantil e faloulles da necesidade de interpor os intereses dos cidadáns e das cidadanas no seu mandato. Engadiu tamén a posibilidade de que moitos deles ocupen nun futuro escanos dentro do goberno municipal.

Finalizado o acto, os rapaces e rapazas firmaron no Libro de Ouro infantil.

O reparto do III Goberno Infantil queda formado do seguinte xeito:

CEIP MENENDEZ PELAYO

Yolanda Vales Gómez (Alcaldesa)
Simón Cuba López (Alcalde)
Andrea Alonso Castro (1º Tenente de Alcalde)
Andrés Graña Castañal (2º Tenente de Alcalde)
Beatriz Álvarez Díaz (3º Tenente de Alcalde)
Román Paz Rodríguez (4º Tenente de Acalde)

CEIP QUIROGA BALLESTEROS

Christian Toimil Arango
Mª. Victoria Burgo Quijada
Rodrigo Varela Mourín
Jaira Rábade Odeña
Noemí Garán Rodríguez
Kerling Ricaurte Vilardell

CEIP PARADAI

María Fonteboa Grullán
Inés Castro Veiga
Alejandra Olivera Rodríguez
Emilio Rodríguez Mourante
Sofía Fernández Besteiro

CPR GALÉN

Natalia Fernández López
Celia Rodríguez Vela
Pablo Armesto Grande

ASPNAIS

Elena Díaz López
Jesús Carreira Castrillón

 

Constituído o III Goberno Infantil

Ás 11 horas do día 30 de novembro de 2005 tivo lugar o comezo do III Goberno Municipal Infantil, coa benvida da Concelleira de Educación, María Dolores Vieiro, ós asistentes e participantes, explicándolles a dinámica dos actos deste día e as actividades planificadas ó longo do mandato.

Seguidamente, fíxose o sorteo para facer o turno de lectura dos proxectos entre os colexios participantes, que foron: Menéndez Pelayo, Quiroga Ballesteros, Paradai e Galén. Mentres os rapaces e rapaces lían os seus traballos, os demáis membros do Goberno Infantil puntuaban as intervencións nas diferentes áreas, chegando ó final da sesión e exposición dos traballos co reconto de votos.

O venres día 2 de decembro ás 11 horas, no Salón de Plenos do Concello de Lugo, se procederá á investidura dos Concelleiros/as infantís e Alcalde ou Alcaldesa infantil.

O reparto do goberno quedó como segue:

CEIP MENÉNDEZ PELAYO: Alcalde, Concellería de Benestar Social e Concellería de Tráfico e protección da Comunidade.

CEIP PARADAI: Concellería de Cultura e Educación e Concellería de Deportes.

CEIP QUIROGA BALLESTEROS: Desenrolo Xuvenil e Cidade Rural.

CPR GALÉN: Concellería de Medio Ambiente e Concellería de Urbanismo.